fredag 20. mai 2011

Closed Today

Med friskt mot satte jeg mandag min lille nese mot stedet jeg ikke rakk å besøke de to andre gangene jeg har gjestet verdens kuleste by: Metropolitan Museum of Art. Nylig åpnet utstillingen Savage Beauty, som viser "the late Alexander McQueen's extraordinary contributions to fashion".


 Iført mitt første NYC-innkjøp - gummistøvler, og med bestemors fine paraply.


Men, så var det mandag, da... Og da er det jo ikke uvanlig at museum er stengt. Bummer!
To be revisited.


Da ble det heller spasertur nedover fasjonable Madison Avenue på Upper East Side.


Lunsj med crispy french fries.


Trøst i gode glass vin.


På 5th Avenue og 58th gikk jeg på den legendariske lekebutikken FAO Schwarz. 


En femårings ultimate prinsessedrøm...


 Har dere denne i str 38..?


Nei takk, jeg er frivillig barnløs. Mohoho!


Heller en Ugly Doll! :)


Hello Rockefeller Plaza!

0 kommentarer: