fredag 13. juli 2012

Instagram juni. Og litt juli.

 Feiret først fine Emmas födelsedag hos hennes familie i Karlstad.


Så feiret vi henne i Oslo, med hattefest. Cissi hadde egenprodusert hodeplagg.


Emma og jeg feiret god omsetning på salongen med tidenes saftigste burger - Illegal Burger!


Fact: Om man ikke vsasker håret på mange dager blir det veldig lett å style.


Fact II: Coca Cola med isbiter og sitron er ufattelig godt når man er bakis.


 På gjensyn, lille katt!


Hei Harstad, jeg har savnet deg.


Sirkus Lians yngste akrobat.


Fin bestemor.


 Pappas pus med byens beste soveplass.


Festspillene i Nord-Norge. Musikk, kultur, teater, opplevelser...


Og dyktige kunstnere, ikke minst!


Danset gjennom sommernatta i bestemors gamle kjole.


Shellac'en holdt hele uken, og så en uke til.

På loftet i sommerhuset ble jeg matros.

Og på den lokale bruktbutikken fikk jeg dette fantastiske speilet for under hundrelappen!

 Tilbake i Oslo: Mat!


Gjensynsgleden dyrkes i hengekøya på verandaen.


Etter to uker på jobb er festivalkjolen vasket og klar for å endelig pakkes ned og tas med til Østre Enger. Let's go!

2 kommentarer:

Ana Narvaz sa...

Elisabeth noen ganger google oversetter ikke hjelper meg! Jeg forsto ikke om håret, men jeg likte!
Forelsket seg i kjoler og fargen på emaljen var veldig vakkert!
Din bestemor er søt!
Dine kattunger er om kjærlighet!

Elisabeth sa...

As vezes o google não dá conta mesmo! :) O que escrevi sobre o cabelo é que quando fico sem lavá-lo por uns dias o meu cabelo fica super fácil de arrumar! :D