lørdag 20. august 2011

Special price for you, my friend!

Det har blitt mang en runde på diverse bruktbutikker i Solør-distriktet i løpet av sommeren. Opptil flere kupp har funnet sted, blant annet dette kaffeserviset fra 70-tallet signert Stavangerflint.


Guttene på Vestre Enger har hele settet, bådde frokost- , kaffe- og middagsettet, så etter utallige slabberas hos dem har jeg fått mer og mer sansen for dette serviset.


Gleden var derfor passende stor da jeg kom over denne samlingen, og prisen viste seg å være særdeles snill: 100kr for alt!


Fløtekanne, sukkerskål og serveringsfat hørte til. Helgen etter fant jeg seks dyptallerkener i samme serie på en annen butikk. Meant to be!


1 kommentarer:

Ingvild Telle sa...

Jeg og har det serviset. Men mangler kopper og dype skåler. De er så dyre på bruktbutikkene her i Oslo at jeg bare venter på at et god deal skal dukke opp. Fatene fikk jeg (som du kanskje husker?) gratis på et dødsbo her i Oslo.