tirsdag 15. mai 2012

Instapril

Jada, nå ble det mye Instagram på en gang. Men det er fordi mobilkamera alltid er med og derfor fanger mye mer enn det store kamera som ligger hjemme. Og fordi det jo er mange som ikke er med på Instagram-leken, som jeg kan dele med her. 

Her kommer et par glimt fra aprilmåneden, veldig kort oppsummert:

En snill venninne ga meg en flaske med flytende foundation fra MAC - som jeg faktisk hadde ønsket meg for å prøve. Men..., det var ikke min greie. Jeg holder meg til mineralfoundation og fikk byttet gaven i superfin leppepynt i stedet. Liner i fargen "Dervish" og semimatt pro longwear leppestift i fargen "Perpetual Flame". Ikke snaut.


To av aprilhelgene tilbrakte vi på Østre Enger.


Bruktfunn: Deilig bomullspledd i vakker femtitallspalett.


26.april gråt jeg på Youngstorget, mens 40 000 mennesker sang og løftet roser mot regnet.


Og så takket april for seg, og overlot stafettpinnen til mai og blomstrende Magnoliatrær på Tøyen. Og Tøyen skal dere snart få se mer til!


0 kommentarer: