torsdag 25. august 2011

From Japan with love

Da jeg kom hjem til byen igjen etter de deilige ukene på landet, lå det en spennede pakke og ventet på meg...


Etter tips fra Niotillfem-Sandra hadde jeg bestilt et par sett med fin-fine løsøyevipper! Disse dukkevippene gleder jeg  meg til å prøve, dog er jeg noe usikker på hva som vil være riktig anledning...


Sandra sverger til disse, så jeg jeg måtte selvsagt sjekke de ut.

Som bonusgave fikk jeg med et lite etui med et par ekstra vipper. Katten godkjenner.
Nettbutikken Ichibankao er veldig fin og yter kjempebra kundeservice. Jeg hadde bestilt et sett med vipper som hadde gått ut av produksjon, og fikk e-post fra en kundeveileder som hjalp meg å velge et annet produkt som var tilsvarende. Kjapp leveringstid, og ingen fraktkostnad. Det liker vi!


0 kommentarer: