torsdag 9. februar 2012

Through the apple eye...

2012 så langt har vært særdeles hektisk, og min følgesvenn Canon 50D har hatt flere ukers permisjon. Min lille iPhone og jeg er derimot ganske siamesiske, og da blir det jo likevel foretatt noe dokumentasjon av omgivelser.


Som for eksempel da jeg endelig tok steget fullt ut... og kjøpte meg langrennski!


 Fischer + meg = sant


Jomfruturen ble unnagjort til Mariholtet i Østmarka, i strålende solskinn en crispy søndags ettermiddag.


Innimellom slagene med eksamensforberedelser og gründervirksomhet har det blitt tid til sårt tiltrengt kattekos.


Og jeg har drukket litervis med fjellte og (bank i bordet!) holdt meg frisk og på beina mens hele universet rundt meg har hatt influensa, omgangssjuke, lungebetennelse og forkjølelse.

Med lange dager på skolen/salongen ble det hyppige turer til sushimannen på andre siden av gaten. 


Men så tar man seg tid til skikkelig mat også, da: Auberginbruschetta... Elsker det!


0 kommentarer: