søndag 27. mars 2011

Gavedryss

Vel en uke etter fødselsdagen min vedvarer gavedrysset, for en luksus!
Tirsdag fikk jeg pakke med fint kort fra snille venner i Lofoten: Guro, Trond og lille Live.


Presangen var en supersøt sminkeveske fra Lisbeth Dahl. Perfekt for min samling med Bare Minerals-børster.


I går kom denne spennende konvolutten til postkassen min.

Fineste Line, langt nord på Svalbard, har laget nydelig kort! Åh!


 Og i presangen lå et silikonhjerte, til å lage søte speilegg og pannekaker. 


Jeg tar med den utrolig fine multi-presangen jeg fikk av Ida og Øyvind på dagen min sist fredag:


Ida er også en habil kortmaker, alltid original! Dette mer enn avslørende blinkskuddet tok hun på fjorårets sommerfestival på Vestre Enger. LOL!


 Mmmm... Kaffe!

 Den skjønneste påskepynt, til å dekorere huset på landet med.


Gavepapir fra Rice.


 Så fint at jeg blir helt skjeløyd!


Gårdslys. Til gården, selvsagt.


Og bursdagstulipanene blomstrer i all sin prakt.


0 kommentarer: