lørdag 19. mars 2011

Ja, må jag leva!

I går våknet jeg til bursdagsfrokost med nybrygget kaffe, tente lys og gavedryss! O lykke!


Kjempesøtt kort fra mine søstre. Bildet er fra julen 1984; sjuårig Elisabeth med en ganske nyfødt Kamilla på fanget. Hva gavene fra jentene og Andreas inneholdt skal jeg vise snart!


I lunsjpausen på skolen ordnet verdens søteste klassejenter til fellesbord. Det flotte bildet av åreknuter i bakgrunnen la heldigvis ingen demper på kosen!


Jasmin hadde med presang til meg - hvor søt går det an å bli??


Og enda søtere skulle hun altså vise seg å være... Hun hadde med presskanne og kaffe slik at det kaffekresne bursdagsbarnet skulle få noe bedre enn pulverkaffe i den nye koppen sin! Man kan bli øm i hjertet av mindre. 


Takk Jasmin! Du er best!


Jättefina Emma.


 Supersøte Jenny er ekstra søt når hun stryker på sine friske eplekinn.


Den yndige Mina, alltid blid som vårsola.


Så var det tid for kake! Melisdryss er viktig. Patricia og Beatriz venter med vann i munnen...


Suksess! Jorunns vidunderkake ble helt som den skulle og alle jentene nøt salige av dens fortreffelige smak.


På kvelden møtte Andreas og jeg med Øyvind og Ida på Villa Paradiso på Grünerløkka. Verdens beste pizza, jeg sverger!


 Overraskelsesdessert!


 Fyrverkeri, bursdagssang og applaus! 


Bo Kaspers Orkester på Rockefeller fikk avslutte en utrolig fin dag med en megabra konsert.
Billetten var en gave fra Andreas og det fine bildet er det han som har tatt.
Takk til alle som var med å gjorde dagen min så fin og spesiell.
Jeg er så heldig!

3 kommentarer:

Hulda sa...

Gratulerer så mye med dagen! Virkelig en suksess både på skole og hjemme. :)

Allis i Eventyrland sa...

Gratulerer så mye med overstått, så ut som du hadde en helt herlig dag! :)

christin sa...

hipp hopp hurra!!