tirsdag 21. juni 2011

Ja, må hon leva!

Lørdag feiret vi min klassevenninne Emmas 25 år! Festlokalet var underetasjen på Dr. Jekyll's i Klingenberggata, men vi fikk nyte Emmas underbara muffins.


En fryd for øye og gane.


Jenny var der.


Mina også.


Jenny vurderer et nøttetyveri...

Jeg drakk whisky og var glad!


Som presang til Emma hadde jeg sydd et hår-håndkle. Vi ville ikke ødelegge Emmas partysveis med demonstrasjon av håndkledet, men Jenny stilte opp som modell. 


Og hvis rompa di er stor kan den brukes til spisebord!


Med to biljardbord i lokalet var det stor aktivitet på filten.


Bursdagsbarnet tar også et slag.


Dyp konsentrasjon!


Så var det klart for skål og sang for Emma og hennes medjubilant, André.


Hurra, hurra, hurra!


Så snek jeg meg videre til neste fest, som var en kompis sitt utdrikningslag. Det ble både strippeklubb, rockebule og kebab før natten ble til dag, og jeg kom meg hjem. Men det er en helt annen historie.


1 kommentarer:

Jenny Vadstein sa...

Kjempefine bilder Elisabeth :D