onsdag 15. juni 2011

Obligatorisk bruktrunde

Før vi drakk øl på gårdstunet unnagjorde vi en særdeles innbringende bruktrunde i nærområdet. Selv med bare to stopp returnerte vi med full bil til Enger. Her får dere se litt av vårt storeslem!

Dette søte vatt-teppet syns bruktbonden på Østmo at jeg bare kunne få! 


Han hadde to kurver fulle av store, flotte Norges-glass. De skulle han kaste (!), så jeg tok med meg den ene.


Perfekte for oppbevaring av matvarer, men jeg planlegger også å lage lamper og lykter av de.


Gratisfesten fortsatte, og jeg fikk to dyner og en pute av den snille mannen. Puten og den ene dynen var dun, den andre en vanlig sommerdyne. Perfekt for gjesterommene på gården.


Minikatten fant seg straks til rette i høyden på klesstativet.


På Frivillighetssentralen på Kirkenær fant jeg en bunke fine spill. En tier for et flott Backgammon-spill i tre!


Gøy for vokse og barn!


Lena fant dette megasøte kattemaleriet hos bruktbonden.


En hel bunke med gamle DetNye fra 50- og 60-tallet. Masse morsom lesing og nydelige bilder.


De fineste vaskefat ble Lenas for en rimelig penge.
Flere funn kommer!


0 kommentarer: