torsdag 15. september 2011

Frottéturban til folket!

Kanskje noen av dere husker de spesielle hår-håndklærne jeg presenterte i dette innlegget, og som bloggeren Petrine jublet over i dette innlegget?

Nå har jeg endelig fått sydd flere og er klar for å gjøre butikk!

Håndlaget frottéturban i fine farger, med søte bånd og vintageknapper kan nå bli din for kun 200kr!


Slik tar du den på:
Med knappen i nakken legger du ditt nyvaskede hår inn i håndkledet. Snurr!


Rett deg opp og legg håndkle-snurren bakover. Fest løkken på knappen.


Kjenn at håndkledet sitter godt og at du nå kan bevege deg fritt 
-uten å bekymre deg for at det skal falle av!


Planen er å snarlig opprette en liten håndklebutikk på Epla, men om du vil bestille frottéturban med en gang er det bare å sende meg en e-post!
Flotte som gaver, og jeg syr i mindre størrelse til barn også. 


4 kommentarer:

Giulyanna sa...

eu quero um, bet! você aceita encomendas? :)

Elisabeth sa...

Claro! O post é sobre isso, na verdade! 200 coroas cada - praticamente de graca, né? :D

Allis i eventyrland sa...

Hurraaa :) Skal se jeg får bestilt meg et når du får åpnet Eplabutikk! :)

Anonym sa...

Ä bruke det ä fikk hos dä i julegave heile tia. Det vil si hver gang ä dusje. Når det e klart förr en vask,kjöre ä det i vaskemaskinen og direkte inn i törketrommelen. Fiks ferdig og klart för neste hårtörk. Problemet e jo bare det at det har begynt å bli temmelg slitent, så ä må nok hive inn ei bestilling.
Stor kram,Pia <3