onsdag 23. mars 2011

Kick Off - Spring 2011

Oslo har de siste dagene vært litt lunefull og ikke helt klart å bestemme seg for om den skulle gi oss vår eller bare mer kjip vinter. Helgen var nydelig, men jeg lot meg ikke helt overbevise. Så kom mandagen med 10 varmegrader os sol...
Og da tirsdagen opprant i samme stil var det bare en ting å gjøre: På med vårjakka!


Denne matrosjakka falt jeg helt for da jeg så den første gang på H&M for flere uker siden. Jeg prøvde den og konstaterte at vi var ment for hverandre, men endte likevel opp med å bare bære den rundt i butikken en god halvtime - for så å utøve maksimal selvkontroll og forlate den på stativet. I stedet proklamerte jeg for min familie at de nå hadde sjansen til å glede meg stort til bursdagen min. Etterpå glemte jeg hele greia, og tenkte heller ikke på det da det kom bursdagspakke i posten til meg fra mine søstre sist torsdag. Så derfor ble jeg både overrasket og veldig glad da jeg åpnet gaven ved frokostbordet på min store dag! Oh joy!

Det verket i meg etter å få bruke den, men tenkte at det ville vel bli uuuukesvis før det var varmt nok i været... Jeg digger at jeg tok feil. Tusen takk for våren, Oslo!


0 kommentarer: