tirsdag 4. oktober 2011

Beautiful Pia

Fredag hadde jeg gleden av å nyte denne skjønnhetens selskap - noe som dessverre hører til sjeldenhetene. Jeg hadde bare halv dag på skolen, så klokken tolv ruslet jeg bort til Grünerløkka i det uvirkelig deilige sommerværet. Der ventet Pia, som endelig hadde tatt turen fra sin nye hjemby Linköping til Oslo. 


Pia spanderte kaffe og cookie og vi skravlet non-stop den tilmålte tiden vi hadde sammen!


Pia hører for meg hjemme i den spesielle kategorien "Unlikely Friendships"... 
Hun ble nemlig sammen med min eks-kjæreste, rett etter at det ble slutt mellom oss i 2004. Heldigvis var det et ganske ukomplisert brudd, og vi bevarte vennskapet. At jeg fikk en så fin og god venninne i Pia med på kjøpet var jo slett ingen selvfølge! Min eks ble også hennes eks for et par år siden, men vi to skal aldri skilles. :) 

0 kommentarer: