torsdag 12. august 2010

Festival!

I 2004 var jeg på Øyafestivalen for første gang, sammen med fineste Guro.
Vi hadde begge akkurat flyttet til Oslo og alt var nytt og spennende. Jeg var nysingel, hadde flyttet inn i kollektiv med to venninner og skulle begynne på Universitetet. Oslosommeren var tropisk varm og jeg hadde festivalpass til alle dagene på Øya. Livet var en fest og vi skålte i white russians!


Først i fjor var jeg tilbake på Øya, da hadde jeg billett bare til lørdagen. Det regnet hele dagen og jeg savnet den perfekte stemninga fra 2004.


Men det var gøy uansett!


Vi så Nora Noor...


...og Røyksopp!


Konklusjon: støvler er praktisk på gjørmefestival.


 I år har jeg billett bare til i dag, torsdag - en gave fra min kjære Andreas! I går pøset regnet ned, men i dag ser det lovende ut! Jeg har slitt med å komme i stemning for festival etter alt som skjer med oppussing og styr. Men nå kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig!
Mye har forandret seg siden det solfylte bildet av to glade jenter på festival. Guro ble i vår mamma til skjønne Live og nyter permisjonstilværelsen hjemme i nord. Jeg nyter livet som samboer i egen leilighet.
Jeg skal ta en øl for deg på Øya i dag, Guro! 


Photobucket

0 kommentarer: