tirsdag 25. mai 2010

20 i stil!

Det var såvisst ikke bare bakgården som var fantastisk i den allerede omtalte Grünerløkka-gården jeg besøkte forrige uke. Jeg var overhodet ikke forberedt på det som skulle møte meg idet jeg trippet opp trappa mot Kastriot og Annes leilighet for å møte min kompis Tommy, som for anledningen var gjest hos dem.


Allerede utenfor døren skjønte jeg at jeg ikke hadde kommet til noen tradisjonell og kjedelig residens! Fargerike blomster prydet trappens trinn og i selve inngangen hang det et fantastisk, knall grønt plastforheng. Det var som å tre inn i en ny verden!


Vel inne i det som må være Grünerløkkas mest sjarmerende leilighet ble jeg stående å gape noen lange sekunder før jeg fisket kamera ut av vesken og foreviget små biter av herligheten!




Dette møbelet var en gang et TV-skap, men er nå bygget om til barskap. 
Treet med ugle har Anne og Kastriot malt på veggen selv!


Veggen mellom vinduene i stuen prydes av en samling retro-speil! 
Fresht!


Hylla på kjøkkenet blir man glad bare av å se på!







1 kommentarer:

Ida sa...

Herlighet, så mye spennende! Utrolig fine ting. Her burde Rom 1-2-3 tipses!