onsdag 6. februar 2013

Før & Etter

Før jeg helt slipper taket på leiligheten på Etterstadsletta her på bloggen, så har jeg lyst til å vise i bilder hva vi faktisk oppnådde etter to år med oppussing! Dere som har fulgt med her en stund har jo sett at det prosjektet fikk tilegnet relativt stor plass, og HER kan dere se mine tidligere innlegg under temaet.

Jeg lar bildene tale for seg...


Andreas og jeg er utrolig stolte over hva vi utrettet med leiligheten vår. Og glade for at det ga svært tilfredsstillende utslag på salgssummen! Men vemodigheten over å måtte gi slipp på et hjem vi investerte enorme mengder energi og følelser i, er likevel større enn både stoltheten og gleden over penger tilsammen. Men vi tar med oss opplevelsen, kunnskapen og erfaringene videre. Det var jo bare en leilighet. Et hjem kan skapes hvor som helst, og et intakt og blomstrende vennskap er uvurderlig!

6 kommentarer:

Marcela - Glamour Vintage sa...

For en utrolig fin leilighet! Det ble kjempe fint, der vil jeg bo! Det ser så lyst og koselig ut. :)

Qaaqqutsiaq Lynge sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sigrid Nordvik sa...

Åh! Så hyggelig å se at du er tilbake! :) Og leiligheten har blitt utrolig fin, og jeg er sikker på at din neste vil bli minst like bra!

Heidi Holm sa...

Kjæmpeartig å se forskjellen.
Ble jo en helt annen stil ja :-)

Ida sa...

Magisk! Gleder meg til å følge neste prosjekt.

Ingvild S L sa...

Utrolig bra jobba! Vi er på boligjakt nå og jeg får nesten lyst til å satse på de litt grelle og slitte boligene når jeg ser hva du har klart!