søndag 3. februar 2013

Hva skjedde..?

Dette skjedde.
I oktober i fjor, omtrent samtidig som jeg postet mitt forrige innlegg på bloggen, var det ingen vei tilbake. Alle avgjørelser var tatt, meglerkontrakt underskrevet og visningsdato satt. En veldig lang prosess gikk mot slutten, til både lettelse og sorg. Å både skulle bearbeide et samlivsbrudd og tapet av et hjem tok mye energi, og selv om jeg egentlig ønsket å holde liv i bloggen så greide jeg det ikke.
Tiden frem mot fjorårets slutt ble turbulent og vanskelig. Jeg flyttet til et nytt sted, men greide ikke å finne meg til rette. Utslitt greide jeg å mobilisere nok krefter til å flytte en gang til, og med uvurderlig hjelp fra mine elskede venner og familie så fikk 2012 en lykkelig slutt.

Nå er det februar og 2013 er forlengst i gang, og jeg tror det skal finnes overskudd til at Elisabeth kan nå 100% igjen! Meldinger fra blogglesere som har savnet mine bidrag til verdensveven har varmet! Så  til alle som har støttet meg og tatt vare på meg når dagene har vært mørke og seige...- TUSEN TAKK!  

2 kommentarer:

Ingvild Telle sa...

Det skal bli så godt å se deg blogge igjen, du har vært savnet :)

Det er også godt å lese at du har funnet deg et nytt hjem som du trives i - og i følge andre sosiale medier virker det bare nydelig!! Jeg gleder meg til å se mer av det her på bloggen.

Store klemmer

LindaWR sa...

Velkommen tilbake!
Jeg har tittet innom i ny og ne, og nå har du plutselig rast ifra meg. Jeg har masse herlig lesning foran meg, så takk for det. Kan virke som dine 100% er fyllt opp. Det er bra.