fredag 26. november 2010

Julaften i november

I går tok jeg julekvelden litt på forskudd og ga meg selv en real presang: Nytt kamera!
Andreas sin kompis Kristian kom med et tilbud jeg på ingen måte kunne takke nei til, og i går ble jeg den nye eieren av hans Canon 50D. Innhugget i sparekontoen var til å leve med, og mitt velbrukte Canon 350D var klar for en stedfortreder.


Den lille katten poserer for illustrasjonsbilde. 


En del ting er nytt, bedre og annerledes fra min venn 350D, så jeg skal bruke helgen på å sette meg inn i det og knipse masse.
Det er så digg med nytt kamera, altså!! Tusen takk, Kristian! 


In English: Last night it felt a bit like Christmas Eve. Andreas' friend Kristian made me an offer I just could not refuse - I am now the new owner of his Canon 50D camera! A significant part of my savings account paid the price, but I am very happy with my new friend. 


0 kommentarer: