søndag 14. november 2010

Weekend status

Fredag ettermiddag. I et uoppmerksomt øyeblikk puttet noen narkotika i vannflaska mi. Da jeg kom til meg selv utpå kvelden var jeg sliten og veldig mett. Ikke før jeg så dette bildet skjønte jeg hva som hadde skjedd... 

 Helt dopa, det er tydelig å se!


Dette må være synderne...

 Lørdag. Vi drar på loppemarked! Først på stappfulle Korsvoll Skole, så til trivelige Hasle. 


Søndag. Vi går tur på Vålerenga i kaldt og novembergrått vær.

 


På veien møtte vi denne herremannen. Da jeg nærmet meg for å by på litt kos satte han seg opp og jeg fikk meg en overraskelse. Han mangler nemlig hele høyre forlabb!

Dette bildet ble litt uklart, men her vises det ekstra godt for en spesiell pus han var. Så søt!

Midt blant bygårder og trehusbebyggelse i Etterstadgata ligger denne vakre villaen. Nydelig!

En gate lenger opp kan vi sniktitte inn gjennom gjerdet til Etterstad Kolonihage.

Og til sist: min egen kjære residens, mitt slott, min borg! :)

I morgen starter en ny uke, og Andreas og jeg har noe veldig spennende og morsomt i vente!

0 kommentarer: