onsdag 25. mai 2011

Central Park

Torsdag våknet jeg til kjærkomment solskinn i verdens kuleste by! Frokosten inntok jeg på en fin diner rett ved dette kjente stedet! Neste gang skal jeg seriøst prøve å få publikumsplass til innspilling.


Godværet måtte nytes på absolutt best egnet sted: Central Park. Jeg entret den grønne lunge via sørvestlige hjørne, så veien var kort til Strawberry Fields og John Lennons minnesmerke.


 Pyntet med jordbær for dagen.


Denne hunden er sammen med sin noe brokete eier fast inventar her. Like greit å ha det så komfortabelt som mulig!


 Fra The Lake er det fin utsikt mot dette majestetiske bygget: The San Remo.


Det er ikke hvem som helst som kan skryte på seg residens i de 27 etasjene med lukusleiligheter. Vi snakker navn som Tiger Woods, Bono, Donna Karan, Steve Jobs, Demi Moore, Steven Spielberg og Bruce Willis. 


På The Lake kan man leie romantisk robåt.


Da jeg skulle krysse den berømte Bow Bridge måtte jeg vente noen minutter i påvente av at en filmscene skulle skytes ferdig!

Dessverre var det ikke noen kjente skuespillere. Men gøy likevel!


Derfra gikk turen gjennom det frodige parklandskapet og ut på Central Park West ved 77th street...
To be continued!

0 kommentarer: