søndag 24. juli 2011

Bestemors lørdagsmakeover

Forrige lørdag var det dagen før en stor dag i min familie. Min lillesøsters datter skulle døpes på søndag, og en stolt oldemor skulle selvsagt være med. Jeg dro med min tante til hjemmet der bestemor bor, for å hjelpe henne med det som skulle være klart til dagen etter.


Tante ruller bestemors hår med vant hånd.


I vår fikk bestemor flytte fra hjemmet hun var på til et nytt hjem, hvor hun har fått det utrolig fint. Betydelig friskere og sprekere har hun også blitt siden sist jeg så henne, og det var så godt å oppleve. Slett ikke verst for en dame på snart 93 år!
Da rullene var satt i håret fikk bestemor fin manikyr av meg, med lakk og håndmassasje og hele pakka. Tante hengte frem den nye sommerdrakten, og så var alt klart til dåpsfest.


0 kommentarer: