lørdag 16. juli 2011

Siste innspurt

Mange venter på bilder fra festivalen, jeg vet! Men blogginga har blitt offer for feriemodus, og jeg er slave av kronologisk presentasjon av begivenheter. Så hold pusten - det nærmer seg!

Torsdag før festivalen gjorde Janne og jeg klart til lørdagens garasjesalg. Janne poserer i en av vintagekjolene fra salgsstativet.


Til kvelds samlet vi oss på Vestre Enger for friske GT og hyggelig samvær med nyankomne gjester.


Min gode venn Michel er ene halvparten av det ene bandet som spilte på festivalen. Brasilianer av ætt, men Harstadværing på snart tiende året.


 Lena er alltid vakker.


 Michel har med sin kjære Trude.


 "CLICK"


 Ronny & Janne


Fredag morgen tar Janne ansvar for å vekke sin søster Monica, som har residens i gjestehuset vårt. Megafon er brukbart hjelpemiddel!


 God morgen!!


 Sander har fått Star Wars lego.


Fredag formiddag ankom min gode venninne Line på Østre Enger - stor stas! Hun angriper kjøkkenet først som sist og mekker sine fantastiske rundstykker.


En mengde godsaker...


 Så ble det endelig lørdag og vi gjør oss klare! 


Nydusja og frisk i festivalkjole - festen kan begynne!


0 kommentarer: