lørdag 19. februar 2011

Brasil + Harstad = Oslo

By:Larm har masse spennende å by på for de musikkinteresserte. For meg er det beste at jeg får venner langveisfra til byen! I går møtte jeg disse kjekke herremenn for ettermiddagssamvær av ypperste kvalitet.


Vi drakk øl på Internasjonalen.


Så stjal jeg Ronald med meg på en kjølig spasertur opp langs Markveien på Grünerløkka. Vi hadde kaffe på agendaen og Tim Wendelboe var målet.


Ronald ville smake byens beste kaffe, samt handle med seg litt til sin kjære hjemme i Harstad.


Vi drakk hver sin versjon av de to nye brasilianske bryggene på menyen. Utrolig godt!


Fine Stephanie vartet oss opp.


 Med kaffebønner på armen tok vi turen langs Akerselva ned mot byen igjen. Ved Blå satt en ugle i et tre og frøs.


I Torggata svingte vi inn på Taste of China, hvor vi møtte resten av folka - deriblant en venninne som kommer skikkelig langveis fra! Giulyanna kjenner jeg fra Brasil, men hun er gift og bosatt i London. Stor gjensynsglede! 


Vi spise masse god mat og jeg var så glad! Omringet av venner både fra Harstad og Brasil, for en drøm!


2 kommentarer:

Ida sa...

Hvor var jeg?! Jeg jobber jo hele tida. Nesten.

Elisabeth sa...

Vi følte oss snytt for hele Ida-opplevelsen... Men man kan vel ikke vinne hver gang. :)