mandag 21. februar 2011

I wish...

Det er snaue 25 dager til jeg har fødselsdag og hva er vel mer passende enn å publisere en aldri så beskjeden ønskeliste?


Jeg er fredagsbarn og et ganske klassisk eksemplar av stjernetegnet Fiskene. Det sies mye rart om oss fisker, blant annet at vi har lett for å drømme oss bort. Her er noen av tingene jeg drømmer om:


La oss starte i den enden av lista som er sterkest preget av delirium:
Jeg ønsker meg en fin sveitservilla. Med hage og utsikt mot hav og fjell. Anyone?


Litt mindre virkelighetsfjernt, but still... En MacBook Pro hadde ikke vært å forakte.


Vi begynner å nærme oss realitetens grenser, føler jeg: String-hylle.
Her representert av en nydelig rød String Pocket.


Jeg var innom Designtorger i helgen og kom over den fantastiske boken Detaljer Hemma. Åh!


Før jul kjøpte jeg meg et underbart smykke av Mattias/Lit de Parade. Det matchende armbåndet er derfor en selvfølge på lista! Oppdaget til min gledelige overraskelse at Designtorget nå selger smykkene til Lit de Parade. Jättecoolt!


Ja, også fred på jorda. Eller hvertfall i hjertet.


1 kommentarer:

Ida sa...

Det er den fineste ønskelisten jeg har sett!