søndag 20. juni 2010

Countryside Sunday


Søndagsmorgener i byen har lenge vært ensbetydende med lange, avslappende frokostseanser. Nykvernet kaffe, forsegjort føde (omelett, tomat, mozarella, ferskt brød, etc), aviser, episoder med Flight of the Conchords... Alt vi ikke kan nyte i ukedagene. 
Nå er det tredje helgen på rad jeg tilbringer helgen på landet, og det føles allerede like naturlig som hjemme.
Her våkner jeg mye tidligere enn hjemme, som regel med hjelp av kattepuser som er ivrige etter å få slippe ut på tunet. Når vi er mange samles vi om å lage en stor felles frokost. I dag er det bare Andreas og jeg her, så da ble det piknikfrokost ute ved stabburet!


Endelig sol! 


I går kveld fikk jeg fotografert noen av forrige helgs bruktskatter:


Alltid fint med kvalitetsplast! De brune og den blå er finske, av merket Plastex. De to røde og den hvite er fra svenske Perstorp - den absolutt beste.


Sjekk den megafine kofferten! Den skulle de ha hele 40kr for! 


Fotoshoot på trappa. Lillekatten lar ikke sjansen gå fra seg og klatrer resolutt opp i kofferten.






Dansk og deijlig.


Dyne som blir fin å ha når det kommer gjester til gards.


Og på dyner skal man ha fargerike dynetrekk!


Gamle, myke bomullstrekk er det beste jeg vet!

0 kommentarer: