onsdag 9. juni 2010

Getting Carried away - again!

I kveld skal jeg på kino og se Sex&The City 2 med favorittkusina mi, Merete. Det er med blandede følelser egentlig, for jeg har ikke hørt én eneste positiv omtale av denne filmen...
 Men man må jo bare se den, da. Gjøre seg opp sin egen mening. Kanskje har jeg så ekstremt lave forventninger til greia at jeg ender opp med å bli positivt overrasket!


Det beste med at jeg skal se denne filmen er egentlig minnene det fremkaller fra den forrige filmen. Den så jeg nemlig i byen over alle byer, det eneste riktige stedet å se den: New York! Også da sammen med Merete, som jeg hadde gleden av å oppleve New York sammen med for aller første gang i juni 2008. 


Her er Merete, kjolefin og klar for Carrie & co. på kino på Times Square. Fabulous!


Vi tar metro'en fra Queens. Oppfriskende med air condition i vognene, heldigvis. På utsiden stekte byen i verste hetebølgen på 30 år. 


Etter filmen skålet vi lykkelige med de obligatoriske Cosmos på Jack's på 147 W 40th Street.





0 kommentarer: