torsdag 10. juni 2010

Terningkast...

...6 for megakoselig kinokveld med Merete! Hvor mange prikker filmen alene fortjener tror jeg ikke vi skal komme inn på. :)
Vi mimret og gledet oss over den magiske kvelden for to år siden i stedet for å surke over at vi i år satt på Majorstua og drakk mojito/frozen margarita i stedet for cosmos på Jack's  i NYC. 
Jeg tror jaggu det funka å legge forventingene så lavt som overhodet mulig i forkant av filmen. For jeg syns ikke det var sååå ille. Det var litt langtekkelig, og enkelte ting var pinlige. Og jeg kan faktisk forstå litt av hvorfor den arabiske verden føler seg noe krenket. Men pytt, det er jo Sex&The City, film nummer to; kan man virkelig forvente så mye? Jeg syns det var gøy å se jentene (som nå har blitt såpass mye eldre at det ikke lar seg skjule lengre, og det er egentlig litt bra) igjen, og gutta deres. Tenker at om de skal melke dette mer nå så må jo Carrie og/eller Samantha få barn. Og det trenger ikke verden.

0 kommentarer: