søndag 25. juli 2010

Fem glimt fra Enger

Mamma har kommet til gårds og blondegardinene kommet på klessnora i hagen.
Jeg prøvde meg på et slikt stunt sist helg men flyktet fra stativet i panikk da jeg så at utallige edderkopper hadde tatt bolig mellom så godt som enhver snor. Grøss.
Mamma er min helt, hun bare tok de vekk.


Lillesøster Liv-Tonje er også med og hilser her på nabohunden Tassen.
Bak skimtes ukens bruktfunn - fire røde rørstoler til kjøkkenet.



Fredag grillet vi middagen hos Johnsens på Vestre. Over gjennomsnittet trivelig.


Lørdag kom lillesøster Kamilla på besøk med samboer og hans to barn.
Tunet ble høyt verdsatt som lekeplass.


Hele gjenget dro på en piknik av de sjeldne på Glommas sandkledde bredd.
Dette skal dere få høre mer om når jeg har bedre nettkvalitet.

Livet er som vanlig ubeskrivelig bra på landet!



Photobucket

0 kommentarer: