mandag 4. oktober 2010

Fredagsavskjed & Lørdagsgjensyn



Fredag hadde vi avskjedsfest for denne fine fyren - Eirik, som lørdag reiste avsted til Costa Rica for å bidra til å gjøre verden til et bedre sted.


Gutta er stolte.



Martin er en glad laks.


Good looking bad boys...

Og jeg hadde det veldig gøy, helt til jeg ble fryktelig dårlig. Det kan skje selv i de beste familier, har jeg hørt. Kan knapt huske sist jeg avsluttet en festlig kveld på et badegulv og våknet lørdags formiddag på en fremmed sofa, med høye hæler fremdeles på føttene og en bøtte strategisk plassert foran meg.
Jeg er enda usikker på om det fikk meg til å føle meg veldig ung eller veldig gammel...

Men etter en lang dag til sengs klarte jeg å trylle frem dette åsynet på lørdag kveld.

For da hadde Andreas og jeg en lenge etterlengta date med denne skjønne skapning: Pia!
Hun har gitt seg hen til verdens heldigste svenske, som til og med har importert henne til vårt trevliga naboland i øst.

Her er heldiggrisen Jocke, for anledningen flankert av ei linselus av en fransk servitør!

Pia og Jocke var en snartur innom Oslo for å hente Pias eiendeler med seg til Sverige. Vi feiret vårt gledelige gjensyn med tapas på San Leandro på Grünerløkka. Chevre med eplebiter og honning...

Obligatoriske spanske kjøttboller.

 Kongereker i hvitløk, oliven og aïoli er minst like obli.


 En venn som gjør hjertet mitt større.
Pia var inspirasjonskilde til svaletatoveringen jeg har på underarmen. Laget av samme tatovør!


Og alle var enige om at det varit en sånn där himla jättefin kväll!


Photobucket

0 kommentarer: