torsdag 7. oktober 2010

Oktober 2008

New York City - for andre gang det året! Jeg hadde fått meg venner der på ferieturen i juni og tok like greit en tur til!

 Magiske Central Park


Jazzklubb i Harlem med Stacey, Scott og Daniel


Fun on the subway!


Så fløy jeg en tur over til California og besøkte bestevenninna mi fra Brasil - Janaína (midten). Hun bodde da i San Diego. 


Edit er også en venninne fra Brasil, som er gift og bosatt i Santa Barbara.


Ikke helt feil med en tur på Ocean Beach i oktober...


Til slutt en tur innom Los Angeles for å spasere på Venice Beach og glo på Hollywood-skiltet.

Vel tilbake i Oslo fikk jeg være med en gruppe fra jobben på italiensk matkurs op Gino Valentes matskole. Jeg smisket nok med lærer Giorgio til å få stå på den mest spennende siden av disken.

Jeg fikk lære resten av folka hvordan man håndterer en stavmixer!

Så var det Petter sin tur. 

 Asparges ble til deilig forrett servert med marinert scampi, tomat og ruccola.


Morten har full kontroll på salting av hovedretten: lammefilet.


 Til dessert: Tiramisu! 


Kjempegøy med matkurs, utrolig god mat - bare litt i overkant mye god vin... 
Det var fint at Giorgio var grei og maila meg oppskriftene i etterkant, kan du si.


Photobucket

0 kommentarer: