fredag 29. oktober 2010

Pusetante Anja - tusen takk!

Å dele livet med katt er for meg både en gave og en selvfølgelighet. Men det krever selvsagt noe av meg som "foresatt" for to små pusebarn. For eksempel når man skal reise bort kan det være en utfordring. Der andre ikke forlater menneskebarna sine innelåst alene i en leilighet eller i hvem som helst sin varetekt, er også jeg veldig opptatt av kun det beste er godt nok for mine skatter når jeg skal bort.
Så hvor heldige er ikke vi som har vår egen pusetante Anja?
I februar, da Andreas og jeg var tre uker i Brasil, flyttet Anja likesågodt hjem til leiligheten vår på Majorstua og passet både hus og katt! Da vi i sommer flyttet til Etterstad var det Anja som fikk overta leiligheten. Og da vi dro på ferie til Hellas i september fikk kattene være en hel uke der hos Anja, hvor de selvsagt ikke hadde noe problem med å føle seg hjemme. 
Så selv om Anja egentlig er litt sånn hundemenneske, så er hun verdens beste pusetante! Og når man er SÅ snill og søt så vanker det belønning:


Jeg fikk med et par av de superfine vottene min grandtante Anna har strikket, for å gi til Anja i gave.
Se så glad hun ble!


Fine votter til en fin og veldig god venn! Vel fortjent, Anja!


0 kommentarer: