fredag 19. november 2010

Sløyfer i ørene og fugl på brystet

Jeg har skaffet meg nye jåleprodukter! Mitt bloggidol Sandra, som er så populær at folk fra hele verden sender henne gaver hele tiden, viste for en stund siden frem en fantastisk brosje. Jeg hermer uten hemning, eller - lar meg inspirere! Det høres finere ut.


På sin Etsy-side Phenton selger de svenske jentene Emma og Ida sitt megafine stæsj! Check it out!


På  handletur med Elise tidligere i uken havnet vi på Accessorize sin outlet-butikk på Grønland Basar. Derfra går jeg sjelden tomhendt, og som regel lykkelig over hvor mye fint man kan få for nesten ingen penger. Jeg er veldig glad i sløyfer, og denne gangen var det disse übersøte sløyfeøredobbene som fikk ny eier.
Snygga, eller?




2 kommentarer:

Lit De Parade sa...

Fin blogg:-)


Hälsningar från Sverige!


M @ Lit de Parade

Maris sa...

du har noe i øret