fredag 26. november 2010

Tjolahopp tjolahei!

Sist søndag var det auksjon på Hof. Asbjørn og jeg trosset kroppens smertefulle krav om mer søvn og kom oss ut i kulda og avgårde. Jeg hadde aldri vært på auksjon før og var spent på hvordan det skulle gå for seg.  Det var en del fine ting der, men egentlig bare én gjenstand som jeg visste at jeg bare måtte ha! Det gikk over to timer før de hadde pløyd seg gjennom alskens greier og rariteter og jeg endelig kunne by, få motbud, by over og til slutt vinne: Pippi Langstrømpe!


Hundre og tjue kroner endte prisen på - et kupp spør du meg!

Nå henger hun og Herr Nilsson i stua vår på Etterstad og er til stor glede!
Bildet måler 80x55cm i sin fine 60-tallsramme. I love it!


1 kommentarer:

Kamilla sa...

Så utrolig fint bilde.. Passet perfekt på veggen der!! Du er altså helt utrolig å finne slike kupp ;-)