fredag 31. desember 2010

2010 - Mai

Den 5.mai pyntet jeg meg i rosa og dro i bursdagsselskap til Geir. Det var som vanlig en meget hyggelig sammenkomst, men det var i det vi skulle dra hjem det tok en vending som skulle ha stor betydning for vår fremtid. Geir tok frem Mac'en og viste bilder av en gård som var til salgs...

Vi feiret grunnlovsdagen i all vår skrud.

Tjuende mai møtte jeg min kompis Tommy i en leilighet på Grünerløkka. Dette ble resultatet!
Leiligheten var så fin at jeg dokumenterte den her, og dermed var bloggen min et faktum.


På tampen av mai kom Pinsen, og vi tok med pusebarna ut på gården til Asbjørn og Geir for real feiring.

 Våren tok oss med storm og verden ble grønnere for hver dag som gikk.


Og sist men ikke minst fikk vi vårt første møte med Østre Enger gård!

0 kommentarer: