tirsdag 28. desember 2010

X-mas Party

1.juledag var det endelig julefest med gode venner! I år som i fjor var Hans Peter vertskap, bare denne gangen i sin mors hus i Harstadåsen.


 Line & Kenneth kastet glans over begivenheten.


 Det gjorde denne kjegasen også.


 Anita og Trude var med og garanterte høyt skjønnhetsnivå.

 Line hadde nydelig kjole.


Jan Harald hadde finskjorta på og rødvin i glasset.


 Hans Peter var glad og fin.

Ringo, el perro argentino!


Jeanette forteller historier rett fra hjertet.


Det ble en fin-fin kveld, tross en litt unødvendig snartur til byen. Klokken 06 kastet vi inn håndkledet, etter inngående nachspieldiskusjoner om kjærlighet, døden og organdonasjon. 
Jeg får aldri nok av de fine vennene mine, og som vanlig etter slik en sammenkomst bestemte jeg meg for at jeg snart skal flytte hjem til Harstad. :)

0 kommentarer: