mandag 6. desember 2010

Håndlaget av Elisabeth

I helgen har jeg tryllet med symaskinen.


Alt syutstyret mitt har fått komme ut av sine esker i boden.


Siden det er julegaver jeg produserer kan jeg jo foreløpig ikke avsløre her på bloggen hva det er jeg tryller frem!


Men noen velvalgte utsnitt kan jeg by på...




Det har vært så deilig å få til ting med symaskinen. Den der gode mestringsfølelsen er ikke oppskrytt! 
For jeg er en amatør, men tør påstå jeg har talent, og det ser det ut til at man kommer langt med, gitt.


In English: This weekend I have worked some magic on my sewing machine! I can't show more than selected sneak peeks of what I have produced quite yet, after all the stuff is destined to end up under some lucky people's Christmas trees soon. I'm having a lot of fun, though! Enjoying the fact that I'm actually succeeding in creating stuff at all - I think I must go as far as claiming I have talent. :)


0 kommentarer: