fredag 7. januar 2011

Håndlaget til meg av Line

Fjorårets julegavedryss var som tidligere nevnt helt topp. Et av mange høydepunkt var presangen fra Line, min gode venninne fra de polare strøk! Det vil si, vi har vokst opp i samme bygd, men mens jeg har trukket mot sør har altså denne dama flyttet med mannen sin til Svalbard!


Presangen bestod av to ting. Dette nydelig forseggjorte glasset med rognebærgelé. Med presset blad fra rognebærtreet og det hele. Her viser hun hvordan det gjøres!


Baksiden er full av informasjon om rognebær. Gleder meg til å smake!

I tillegg fikk jeg disse usannsynlig fine ullsokkene! Eller, for all del - det heter jo læsta! Storepus snuser og godkjenner.

 Nydelig håndarbeid - jeg er superimponert!


De håndlagede etikettene er som små kunstverk i seg selv. Når jeg nå ser tilbake på denne bloggposten, spotter jeg plutselig ting som gikk meg hus forbi da den ble publisert... Ikke nok med at jeg ikke engang kunne drømme om at et par av de fine læstan skulle bli mine, men der ser jeg jo gavelappen som ble min, helt nede i hjørnet på det siste bildet... Luring!


0 kommentarer: