onsdag 5. januar 2011

Øvelse gjør mester

Med selvtilliten på topp etter vellykket kreasjon med symaskinen satte jeg liksågodt i gang med et litt mer avansert prosjekt.


Min venninne Guro ønsket seg også etui til sitt håndarbeidsverktøy, men hennes utgave skulle også ha plass til runde strikkepinner.


Slik ble det ferdige resultatet! Jeg sleit med å få fine overganger mellom lommene med forskjellig størrelse. Et par velplasserte heklede blomster ble dekorativ kamuflasje!


Før jeg pakket det inn laget jeg papirlapper med anvisningspåskrift, mest for syns skyld.

Den store lommen midt på ble løsningen for rundpinnene.


Den kan lukkes med borrelås.
Melding kom fra Guro om at patenten var godkjent! Kanskje hun må sende meg et bilde av etuiet, med utstyret inni?


1 kommentarer:

Unknown sa...

Hehe, får se om jeg ikke får somlet meg til å ta et bilde;) Fikk garn i posten idag, hurra!